Mini Pretzel Yang Ranggup Dan Sedappp

ASSALAMUALAIKUM dan selamat petang untuk semua pengunjung blog kaknoor yang tak sepertinya pun, hari ni ada lebih masa sikit rajinkan diri mencoklatkan pretzel, lagipun mudah je kan, salut je,ikut apa yang ada kat umah, buat pertama kali ni hanya ni je yang ada cukuplah untuk anak-anak merasa kesedapan dan keranggupan pretzel ni..



BAHAN nya hanya coklat bar yang di panaskan secara double boil dan sedikit aksesori apa2 yang kita suka, manik thousand island, serbuk almond ke.. pretzel ni memang dah ready made di beli kat KL masa akak kesana baru, sebab kat Brunei ni memang takde..




JUST celup je pretzel kat dalam coklat, kemudian salutkan dengan fav benda kat luar tu, lepas tu keringkan, dan boleh lah dimakan, memang ranggup dan sedappp



UNTUK orang-orang Brunei yang nak merasa boleh lah pm akak ya!! sementara stok pretzel masih ada..8739160 :)

Mini Pretzel Yang Ranggup Dan Sedappp Mini Pretzel Yang Ranggup Dan Sedappp Reviewed by Unknown on June 15, 2014 Rating: 5

6 comments

  1. salam kak noor..

    alahai, comelnya pretzel tu..mesti sedap ni kan..

    ReplyDelete
  2. kak dah lain da blog akak.. dengki sha huhuhuhu

    Aah pretzel ready made nih sha beli kat cold storage jer hehehe.. Mmg budak2 suka makan kak

    ReplyDelete
  3. Assalam
    Comel2 dan sedappp
    Femes skrg pretzel ni kan

    ReplyDelete
  4. Akak sy nk tny pretzel tu klu celupkan dlm chocolate...tak jadi lembik ke??

    ReplyDelete
    Replies
    1. pretzel tu dah keras dik sbb ini biskut pretzel bukan pretzel yg roti tu, so tkde masaalah kalau kita celup chocolate tak terjejas keranggupan pretzel tu..

      Delete