National Orchid Garden SINGAPORE jom jamu mata!!


ASSALAMUALAIKUM adik-adik kak Noor, semoga sihat walafiat hendaknya di hari rabu ni, terimakasih banyak-banyak pada yang sudi wish di atas ucapan ulangtahun kak Noor di entri yang lepas, semoga kalian jugak di rahmati oleh ALLAH swt dan di dalam rahmat dan pemeliharaanNYA jua.





KALI ini kak Noor nak kongsikan gambar-gambar menarik semasa kak Noor dan anak-anak berkunjung ke kota SINGA baru ni, sungguhpun SINGAPURA sebuah negeri yang sangat maju, tapi di National Orchid Garden ni terserlah alam semulajadi yang sangat unik yang memukau pandangan mata kita untuk berlama-lama dalam taman ini, kalau boleh rasa nya nak datang lagi dan lagi kesini..




DISINI LAH bermula ORCHID GARDEN tu walaupun kena bayar sikit,tapi rasa nya puas mata memandang lebih beratus-ratus jenis ORCHID kat sini, udara yang sejuk aduhh, kalau datang sebelah pagi memang sangat tenang dan nyaman lagi rasanya..




TENGOKLAH pasangan bangau ni jeles I..



TAK MAU lepas peluang bergambar dengan anak sulung kak Noor, yang sekarang ni dah terbang semula ke UK, adus rindu lah pulak..



CUKUP LAH sampai disini dulu gambar nya kalau ada permintaan boleh tambah lagi, tapi kalau takde entri esuk lusa boleh letak resepi pulak, tapi memang gila lah bila tengok ORCHID kat sini, macam nak bawa balik ja naik plane tapi takut punya pasal sekadar jamu mata saja lah disini.

SAMPAI JUMPA LAGI YA..
National Orchid Garden SINGAPORE jom jamu mata!! National Orchid Garden SINGAPORE jom jamu mata!! Reviewed by Unknown on September 11, 2013 Rating: 5

5 comments

  1. salam kak..

    cantiknya view..sejuk mata memandang..pikiran pun jadi tenang..

    ReplyDelete
  2. Mmg cntik nmpk tu ha...teringin juga nak pgi...:-)

    ReplyDelete
  3. Saya suka orkid golden shower tu kak Noor... kalau tanam banyak-banyak camtu nampak cantik!

    ReplyDelete
  4. Cantik le Kak Noor.. Ntah bila pulak kita nak gi..

    ReplyDelete
  5. saya pun suka tgk orkid kak.. sangat2 memukau... selalunya orkid mak kat kg yg akan jadi mangsa lensa kamera hp saya.. nak tanam sendiri tak sesuai sbb rumah sarang burung ni.. payahla sikit.. hehe..
    bestnya kalau dpt pegi ke tmn orkid tu... tp sy ni.. S'pore pun belum pernah sampai lagi.. hehe...

    ReplyDelete