Macaron Adriano Zumbo Yang Mudah Dan Menjadi

ASSALAMUALAIKUM dan salam sejahtera untuk semua, di harap semua adik-adik blogger semua sihat walafiat lah disamping apa jua tugasan ya,  biasa lah tugasan surirumah ni yang merangkap macam-macam menteri luar dalam rumah seribu satu macam kena buat, tapi redho lah kerana balasan itu pasti ada untuk mereka yang redho dan jangan merungut, menulis sikit-sikit ok lah tu kan heheee

Sebenarnya resepi hari ni ada lah hasil dari anak kak Noor, siapa lagi kalau bukan Madihah yang sangat rajin membaking, tambahan pulak sekarang ni dah habis alevel dan takde apa nak buat, lagipun sedang menunggu offer scholarship utk belajar di UK, doa kan anak akak berjaya ya, kalau dapat INSYA ALLAH ujung bulan september ni belayar lah, tapi kalau takde rezeki  university kat Brunei Darussalam saja lah..



Berbalik pada resepi tu sebenarnya memang senang kalau guna resepi dari kotak Adriano ni cuma masukan butter cair je, memang dia tak letak pun apa2 bahan kat kotak hanya suruh kita letakkan butter cair je, tapi memang menjadi sangat meringue nya tu rasa nya memang sedap.




Yaang best filling pun ada di letakkan kita cuma bancuhkan saja dan letakkan sikit butter cair lagi, yang pasti sedappp anak-anak suka sangat.



Kalau ada yang teringin nak buat macaron asyik tak menjadi je mesti try yang dalam kotak ni pasti menjadi-jadi percaya lah mudah dan senang..

Macaron Adriano Zumbo Yang Mudah Dan Menjadi Macaron Adriano Zumbo Yang Mudah Dan Menjadi Reviewed by Unknown on September 12, 2014 Rating: 5

3 comments

  1. Rajin sungguh laa kakak ku ini..

    ReplyDelete
  2. Kak nor mmg rajin wat macaron...sy x prnh ngetest lg tau kak...:'(

    ReplyDelete
  3. as salam .. mana nak dapat yer macaron kotak tu ???

    ReplyDelete