Tinggal Kenangan London ~ Bath ~ Nottingham ~ London Ada Rezeki Pasti Datang Lagi

ASSALAMUALAIKUM 
Selamat malam untuk semua nya ya, Alhamdulillah kaknoor dah selamat sampai kerumah ku syurgaku,setelah berpenat-penat di negara orang beberapa hari, bermusafir bersama anakanda sulung kak noor.
Dr. Faizah ke London, kemudian kerumah anakanda ke3 Nabilah di Bath, lepas tu Nottingham ke rumah anakada ke4, dan akhir sekali destinasi ke London dan sekitar kotaraya nya,,memang meletihkan jugak lah tapi dah kat tempat orang tu walaupun letih nak jugak berjalan-jalan kan, kalau di rumah memang dan pengsan ni..



Sehari sebelum balik tu sempat jugak ke Harroods tempat yang paling famous dan paling mahal di London, tapi biasalah tempat macam ni kita mampu tengok je lah, boleh lah belik yg kecik-kecik kan, tapi ada jugak yang tak tahan nak beli yang besar-besar hahaha...


Masa di London kaknoor tinggal di Hilton Hotel Paddington sebab dekat dengan train station untuk balik ke airport, jadi nya beg-beg berat tu taklah jauh sangat mengheret.


 Ini lah hotel hitlon yang mewah tu, takyah lah semua nya ya cukup lah sekadar katil yang besar tu, muat untuk kami berempat hahaa, ada nampak tak bantal busyuk siapa yang biru tu ?? jauh tu bantal busyuk tu kesana sini, yang confem bukan kaknoor punya tau!!



Ini 3 darasss otw ke tesco mencari cherry dan scotch bonnet tapi hampa nya scotch bonnet takde lah pulak time ni, tak pe sabo je nunggu summer time pesan dengan budak-budak kat sini.



Pantang jumpa bunga makcik sorang ni, lagipun sekarang ni kan musim luruh semua pokok dah togel takde daun, jadi bila nampak yang ada bunga tu memang teruja lah..



Ini fav anak ke4 Madihah suka sangat dengan papan yang tulis-tulis ni layan je lah



Ronda-ronda sampai lenguh kaki.



Sempat lagi sekodeng kedai kek ni, takpe cari idea kan..



Ber wefie dalam camera macam-macam je kerja anak-anak ni..



Paddington tube station yang sangat busy, boleh makcik tu sempat berposing lagi haha..



Disini tempat anakanda kaknoor tinggal selama di London bertahun-tahun.


Last jenjalan terjumpa satu stall yang menjual segala jenis yang pedas-pedas ni, dried ghost chili antara chili yang terpedas di dunia dan dried habanero yang kedua pedas di donya, belum lagi sempat masak apa-apa. ada idea tak utk masak apa dengan very hot chili ni??


Tinggal Kenangan London ~ Bath ~ Nottingham ~ London Ada Rezeki Pasti Datang Lagi Tinggal Kenangan London ~ Bath ~ Nottingham ~ London Ada Rezeki Pasti Datang Lagi Reviewed by Unknown on March 23, 2015 Rating: 5

9 comments

  1. kak... rindunya saya kat Uk bila tengok gambar-gambar akak ni.. rindu zaman study saya dulu.. nanti nak bawak anak-anak gi tengok tempat saya study dulu.. hihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeke Lia, mmg banyak perbezaan jugak kan dulu dan skrg ni, akak dulufirst gi UK masak hubby study kat sana, anak pertama lahir kat UK, skrg ni anak pertama dah habis Phd kat Uk dan menyusul lagi anak2 lain, mmg kena ulangalik ke UK lah,insya allah anak2 Lia nanti bila belajar kat Uk pasti dpt ke sana lagi kan

      Delete
  2. msh mngimbau kenangn di london ya...ada rzki psti noor ke sana lg.

    ReplyDelete
  3. asalamualaikum org jauh...hehehe..dah habis rehat lom...sok jangan lupa jamu mata yan ye..dah lapo sngat dah ni mata yan..huhuhu

    ReplyDelete
  4. bestnya ke london, cantik semua pic. harap saya pun ada rezeki :)

    ReplyDelete
  5. Wahhh, seronoknya k noor, selamat kembali ke tanah air :)

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah, Allah SWT telah mempermudahkan perjalanan Kak Noor... :)

    ReplyDelete
  7. bestnye dapat jenjalan kat London ye kak noor!

    ReplyDelete
  8. bestnyee kak noor.. hebat2 anak kak noor. apa rahsia kak?

    ReplyDelete